18th August 2014, 03:13 PM
| |||
| |||
10th French language board papers
Will you please give me question paper for CBSE board class 10th French language subject examination in a PDF file format ?
|
19th August 2014, 02:00 PM
| |||
| |||
Re: 10th French language board papers
Here I am giving you question paper for CBSE board class 10th French language subject examination in a PDF file attached with it so you can get it easily. Lisez attentivement le poeme et rkpondez aux questions poskes ci-dessous Dans une Tie A l'gge de vingt ans, c'est siir Dans une ile je partirai, Au coeur de la foret, A l'ombre des chstaigniers Mon chsteau je construirai Solitude extreme et libertk. Mais ii Noel, j'inviterais Aux Carai%es c'est inoui * Pour une fete en canoe, Le monde entier. inoui' : unheard (i) Ou ira le pohte et a quel age ? (ii) Que veut-il constmire et comment veut-il y vivre ? Ecrivez vrai ou faux : (i) I1 vivra seul. (ii) Noel c'est une saison franqaise. (iii) Les Carai%es sont des iles. (iv) I1 n'invitera personne a la fete. Trouvez dans le texte des mots qui veulent dire : (i) C'est certain (ii) un arbre (iii) bgtir (iv) palais Completez avec un mot du texte : 6) , Egalite et Fraternitk, est Ia devise franqaise. (ii) On trouve le mktro au de Delhi. (iii) I1 y a beaucoup de dans les rues. (iv) Elle aime se promener dans la ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
9th May 2015, 12:21 PM
| |||
| |||
Here I am looking for the CBSE class 10th Board French language question paper can you please provide me this?
|
9th May 2015, 12:27 PM
| |||
| |||
Below I am giving image of CBSE class 10th Board French language question paper.................. Maximum Marks: 100 Duration: 2 ½ Hours There are four sections in the paper. CBSE 10th French language Question paper ![]() ![]() ![]() ![]() |